badthoughts...

Helt slut på kontot nu, har varit i gång hela dagen med diverse trädgårdsfix och såklart äppelmoset. Blev riktigt bra och gjorde två varianter. En med socker och en utan. Båda riktigt smarriga och om jag lyckas börja med gröt på morgnarna så är det ju toppen om jag har egengjort mos att toppa med.
Smakar alltid extra gott då.
Just nu sitter jag med tankar om det förflutna och gräver min egen grav.
Varför i hela friden ska jag sitta och tänka på tankar som enbart sårar mig.
De river upp stora hål inombords men jag kan liksom inte sluta tänka på det som hänt.
Ibland skulle jag vilja radera vissa saker.
Eller inte så drastiskt men jag skulle väl kanske helst av allt aldrig vetat om det.
För det jag inte vet det mår jag inte dåligt av.
Så enkelt är det ju faktiskt...
Nu ska jag posta i väg ett smarrigt recept på Kärleksmumsen
jag bakade häromdagen så att mor kan göra en samma/lika.
För god är den kan jag lova!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Va duktig du är! Jag har kommit igång med grötfrukost men fuskar med köpt hallonsylt ;)



Hoppas du känner dig gladare snart och att brevbäraren är extra snäll idag ;)



kramkram

2010-10-04 @ 10:35:03
URL: http://blogg.mama.nu/maddehow/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0