Volbeat. 9 oktober 2010

I lördags hade jag med mig underbart sällskap i Stockholm.
Checkade in på Globens hotell mitt på dagen och därefter strosade vi lite i gallerian.
Lappen shoppade ett par riktigt snygga skor
medans jag och Tobbe mest kollade och provade.
Jessica och Michaela hade valt att åka ner dagen innan så de slappade på hotellet under tiden.
När vi fördrivit lite tid så åt vi en hamburgare som defintivt inte hör till de bästa i mitt liv men det gjorde magen mätt och belåten vilket var syftet. Colan smakade fint i af!!
Åter på rummet så blev det lite slappande innan vi tog en varsin dusch och fräschade till oss inför mötet nere i hotellbaren. Där satt nämligen Johanna och Martin och väntade med varsin drink i handen. Såg gott ut så vi joinade dem innan vi gick till hovet.
Dit kom vi i ganska bra tid....vi valde ju att inte kolla in förbanden.
I mitt tycke var det klokt för jag hade aldrig orkat vara där så länge.
Min favoritlåt med Volbeat kom redan som nummer två.
En spelning som jag tyckte var riktigt bra.
Det var en låt som inte föll mig i smaken då de tappade sitt sound.
Jag tycker nämligen att Volbeat ska hålla sig till deras lite "Johnny Cash" sound.
Det gör sig så rätt med hans röst!!!!
Bilden här ovan har jag försökt fotat ängeln som var deras scendekoration...
så jäkla vacker och den skulle jag gladeligen tatuera in på min kropp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0