Bara å gö´t...

Jag har hamnat i någon form av negativ tankespiral.
Allt jag gör, tänker och känner blir eller snarare känns så jäklarns fel.
Tvekar om min kunskap
och vill inget hellre än att ta det där stora klivet vidare i livet.

Men jag har ju inget att frukta.
Det är bara att göra`t.
Inte blir det lättare av att gå och tänka negativt.
Verkligen inte.
För ju mer negativt man tänker desto mer nedvärderar man sig själv.
Rädslorna hopar sig att man inte ska kunna,
att man inte klarar av det eller att man kommer mötas av ett nej.

Försöker verkligen vända alla mina negativa tankar till något positivt.
För med positiva tankar kan jag komma hur långt som helst.

Jag kan.
Jag vill.
OCH...
Jag ska!!!!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Besök min blogg och skriv vad jag kan förbättra så är du bäst! :D

2010-08-16 @ 17:13:22
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0