Ge blod...du med!!!

Nu närmar de sig sänggående.
Jag är trött och sliten känner jag.
Började gäspa redan vid lunch,
dock berodde nog det snarare på att jag inte hunnit äta något
så det var energibrist.
Men kag kämpade på
och klarade av dagen som vanligt utan problem.

Lille skrutten var så himla duktig på travet i dag
och även fast han såg seg ut i värmningen
men det ändrades omgående
så fort han fick lite vänner runtikring sig.
Stolt över lille killen!!!
Och tro´t eller ej men in i transporten gick han omgående utan tvekan.
Kändes fantastiskt skönt och se,
hoppas det fortsätter i samma veva.

När killen var inlastad så for de hem och jag for vidare till Falun.
Det var dags för min andra blodgivning i år.
Och det gick bara bra.
Ömmar lite i armen nu men det ger sig över natten.
Som tack får man ju välja en sak alternativt en fond
och i dag valde jag Bröstcancerfonden,
extra passande då det är den rosa månaden nu.

Kom igen, anmäl er ni med!!
www.geblod.nu

Nu blir det sängen.
Ska upp och arbeta i morgon samt plugga och på behandling.
En härlig måndag lägger jag nu åt sidan
och siktar mot en fantastisk tisdag!!

Pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0