Kram.

Jag mår som en påse skit.
Helt ärligt.
Har en jobbig vecka med en jobbig sak som måste utföras.
Vill inte men måste.
Är rädd.
Och ensam.

Hade precis ett jobbigt samtal och tårarna har trillat nedför mina kinder.
Men jag tror att allt blev bra till slut.

Torsdagen närmar sig med stormsteg.
Jag är livrädd.
Och jag kommer inte hinna andas på hela dagen.
Ska uträtta saker och sedan lägga mig ner på en brits
för att förhoppningsvis bli frisk och slippa tänka mer på det.

Jag behöver en kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr kan jag bara skicka en kram igenom här, men jag kramar dig hårt i mina tankar vännen! Hoppas allt känns lite bättre snart!! Saknar dig verkligen..



Stor kram madde

2009-05-26 @ 20:16:50
Postat av: Lisa

Jag gör som Madde, skickar en riktig Bamsing här igenom, annars får du hålla dig 14 timmar till så kan jag sätta mig på bussen nu...KRAAAAAAAAM!

2009-05-26 @ 20:32:05
Postat av: Linda

vad det än är så kommer det gå galant=)

Det där fixar ju du:)



Kramar Linda

2009-05-27 @ 09:13:42
URL: http://fargklickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0