Genrep...

Föregående fredag så käkade jag, Lisa, Sofia och Emma pizza till middag.
Gott som tusan då jag fick sådan där tjock pizza, mums.
Efter att vi gjort det så gick vi på genrepet av Melodifestivalen.
Vi hade sån tur att vi fick bra sittplatser på parkett och såg väldigt bra.





Vackra Petra Mede i sin fantastiska blåsa.



Sötaste Lisa=)



Jag får väl vara med på ett hörn också...



Topaz sound feat. Redfox...



Alexander Bard i ridhjälm var lite svårt att fånga på bild men här har vi i af BWO.

Kvällen avslutades hemma i min soffa framför teven
medans resten av Leksand befann sig i tältet
och festade natten lång.
Själv tycker jag att det var tillräckligt mysigt
att knata hem med Lisa och komma hem till lilla Grynet.
Vi sov sedan gott och förberedde oss för en ny dag med nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0