Gammal flört...

Pratade precis med en gammal flört.
Hahaha...
han berättade att han hade en liten tjejödla på 2 år.
Supersöt...
Hennes namn: Håkan.
Fast Kristians vänner kallar henne för transan.
Stackaren...de e ju inte hon som valt sitt namn...

Vi ska gå ut o gå med dem i sommar.
Jag, Kristian, Håkan och Grynet.
Fast jag vet inte om Grynet kommer att vilja gå något.
Kommer nog bara vilja leka med lilla Håkan.
Jag och Kristian träffades i Lysekil mitt första år.
Och han är så go.
Genomsnäll, ser bra ut och rolig.
Vi gjorde allt tillsammans och hade hur kul som helst,
Saknar den bekymmerslösa tiden...
och varför blev det inte vi?
Ja det kan man ju alltid fråga sig men det var väl inte tänkt så...

Och i går så fick jag mess av mitt ex.
Vi ska också ses till sommaren.
Har inte blivit av sedan jag bodde i götet
men nu bor han i Stockholm så det blir lite närmre...
Blev lite paff men glad att jag och han fortfarande har kontakten
även om det går långt mellan gångerna...

Men man kan ju inte bara gå på gamla erfarenheter.
Hur ska man få nya?

Fick lite snokande frågor nu av en vän om mitt sexliv och om jag hunnit träffa någon ny...
och vad ska jag säga...knappast...
och det kanske var till dennes glädje...
för då finns ju fortfarande chansen...

Nej nu ska jag drömma om prins charming:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0