EMD.

Hihi, på torsdagen var vi till Hos Frisören.
Emma och Anna blev sminkade och jag fick mitt hår fixat lite grann.
Var mysigt att träffas samt få lite tips av erfarna människor.

Men vårat egentliga mission var väl ändå att gå till tältet på torget kan jag erkänna.
För där skulle ju pojkarna spela Jennie, let me love you.
Inte direkt min favoritlåt men vad gör jag inte för att få vila ögonen på Erik en liten stund;-)





Lilla jag med dubbelhaka, Lisa, Emma och Anna.
Love you!!!



Vår vackra rosa Melodifestivalhäst.
Pretty in pink:-)



En skoter i is...riktigt välgjord precis som de övriga isskulpturerna på "stan".
Vi tog en kort promenad på Noret
tillsammans med Malin och hennes hund samt Lilla Grynet.
Dock var kylan mördande för fötterna
så vi gav upp ganska snabbt och for hem till värmen igen.

Trevligt hade vi och underbart är oftast alldeles för kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0