Min födelsedag den 8 juni.

Jag har inte lagt över bilderna från kameran sedan min födelsedag.
Så här kommer lite bilder från min utflykt som Thomas ordnade.
Åkte ut på en tur och hamnade uppe i trängslet.
Dessvärre var inte vattnet påsläppt men vackert var det.



Såhär roligt tyckte Grynet att de var att åka bil...
här ligger hon under min passagerarstol...sötisen...











¨







Mitt härliga sällskap: Min lilla skrutta och min bästa vän!!!







En trött skrutta på hemvägen...bästa platsen i bilen, full koll;-)

Hade en superhärlig dag tillsammans med de jag tycker om.
Bättre present hade jag inte kunnat få, jag som älskar att åka på små utflykter.
Tack för en härlig dag!!

Nu ska jag och min kära krypa ner i sängen...
hon ligger helt utslagen vid mina fötter så jag får nog bära henne till sängen.
Sov gott mina vänner, puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nina

...hahaha...att hon fick plats Grynet under sätet...Ludde den lille tjockisen hade fastnat där under...nä han har hela bagageutrymmet för sig själv...jag har ju en kombi...så där får han gott och väl plats...

kramar från både Ludde och mig

2009-07-04 @ 23:14:26
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0