Planerna ändras...på gott och ont.

Min kväll blev verkligen inte som jag planerat.
Jag skulle duscha mig själv och sätta på mig myskläder.
Sedan skulle jag även bada Grynet som luktar stall.
Kika på Let´s Dance och slappa i soffan.

I stället har jag suttit framför datorn och spillt tårar.
Onödigt men kanske behövligt.

Är det så att jag spärrat av mina känslor och går på automatik nu?
Eller är det helt enkelt så att jag känner att det är rätt
och det är därför som jag mår så pass bra?
Hur ska jag veta?

Har pratat med T på msn.
Om vanliga saker, jobbiga saker och frustrerande saker.
Det fanns mycket från min sida att vetilera nu i kväll.
Usch, kommer se helt bedrövlig ut i morgon bitti.
Men skitsamma.
So what?

Jag tror jag skiter i det här nu.
Jag är den evigt ensamma tjejen nu
som inte kommer få sina barn och sitt drömbröllop.
Men man kan inte få allt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns någon för alla:)

och jag tror absolut inte att du kommer att vara ensam!

Kram / Linda

2009-01-31 @ 14:29:28
URL: http://fargklickar.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kommer visst att en dag hitta din drömprins få barn å bröllop å hela kungariket =)



2009-02-02 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0