Gott nytt år!!

I dag är det 1 januari 2009.
Helt otroligt att vi nu är inne på ett nytt år.

Jag siktar framåt och hoppas att det nya året kommer super.

T och jag firade i går 4 1/2 år tillsammans.
Vart har tiden tagit vägen?
Och jag älskar honom fortfarande mest!!
(Hoppas bara poletten trillar ner hos honom snart också)
Hehe...

Jag vill mest kika in för att önska er ett gott nytt 2009
och att ni får ett fantastiskt nytt år!!!

Mina Nyårslöften:
Klassikern...gå ner i vikt.
Start den 3 januari och "slut" den 3 juni.
PÅ den tiden har jag siktet inställt på att tappa mina 11 kg övervikt som jag lagt på mig sedan föregående vinter.
Kommer att bli fantastiskt skönt när jag klarat det även om jag vet att vägen inte kommer att gå spikrakt...
men jag ska kämpa och vinna!!

Och som en uppstickare så har jag att ta vara på T mer.
Vi ska hitta tillbaka till varandra.
Till närhet och ömhet.
Visa kärleken och inte ta den för givet.

Och det självklara är att jag ska bli frisk.
Stark i mig själv och välmående.

2009 kommer att bli en bra år!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som att du har bra mål med 2009! men du får absolut INTE gå ner mer än 11 kg! tycker att du är fin som du är! vi måste hittta på något sanrt tycker jag! kramar!

2009-01-02 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0