Varför nu?

Nu har jag bakat mina muffins.
Och somd en kritiker jag är så vet jag inte om jag är helt nöjd.
Kanske inte skulle spexat till dem utna kört på naturella?
Åhh, vad irriterad jag blir på mig själv.
Nu vet jag inte om jag vågar ge bort några i morgon.
Tänk om de tycker att de är äckliga...
kanske ska kasta dem i stället....

Och jag har blivit osäker om lördagen också.
Det skulle vara fantastiskt roligt att gå ut med girlsen.
Jag ska vara chaufför och försöka vara på en plats
med mängder av människor men nu är jag osäker.
Kommer jag klara det?
Kommer jag ens våga vara hemma hos Emma och käka gott?
Varför blir jag så osäker nu?

Det går bra med två tre stycken
men blir det fler så blir jag blyg, rädd, osäker, nedstämd....
varför blir det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0