Jag blir gaaaaalen!!!

Hur stor är sannolikheten?
Thomas, Björn och Sara ska gå ut i helgen...
Vart då?
Jo, i Falun så klart.

Just nu hatar jag Thomas.
Jag trodde honom när han sa att vi skulle ha ett vänskapligt uppbrott
men han gör inte mycket för att förenkla livet för mig.
Han sårar mig bara mer och mer.
Som att han vill straffa mig för att  jag tagit det hela så bra.
Det var hans val och då får han stå sitt kast.
Om jag ska vara ärlig så gördet mig inget om han skulle flytta.
Eller säsongsjobba.
Bara jag slipper se honom.

Så nu blir det ingen fest.
Jag kanske ska köra tjejerna men mer än så blir det inte.
Jag är nykter som vanligt och sitter antingen i bilen eller åker emellan.
Fan förstör inte mitt liv.

Åhhh, kan ingen prins komma och ta mig under sina vingar?
Rädda mig, hålla om mig och säga att jag är vacker?
Jag behöver tröst och hopp om livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad surt! Vänskap med ex funkar aldrig, inte dom första åren iaf även om man bröt upp som vänner! Min förra kille vägrar att prata med mig fast det var ca 7,5 år sedan ja gjorde slut. Jag och hans mamma pratar och ses dock fortfarande då och då! Undra vad han tycker om det hehe..Men låt inte T förstöra din helg vännen, vet att det är svårt att koppla bort men försök! Nu ska min veliga svärmor ha kvar hunden, får bli en tryffel för oss i framtiden istället! Stor kram!!

2009-02-05 @ 18:30:21
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi
Postat av: Nina

Säg inte för mycket...jag och mitt X är bästa vänner...vi bor till och med grannar och vi umgås jämt...jag följer med honom och hälsar på hans föräldrar mm vi har gemensam vårdnad om vovven...ibland har man tur att det kan fungera...men oftast inte...men det beror på hur förhållandet slutade...vårat var en överenskommelse...vi var mer vänner på slutet och testade med att flytta ifrån varandra och det fungerade...jag dejtar andra och han lika så...

2009-02-05 @ 21:40:56
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0