Hemma igen.

I kväll har vi varit ut i Falun.
Skriver mer om det i morgon men nu ska jag ventilera lite.
Mina vänner säger att jag är så fin hela tiden.
Men det måste vara insidan.

Under hela kvällen har jag inte fått en endaste blick av motsatta könet.
Känns ledsamt och mitt självförtroende försvann.
Den enda som gett mig kommentarer
är min gamla arbetskollega Micke samt min gamla chef från Rättvik, Johan.
Vi har inte setts och enbart talat på telefon ett fåtal gånger sedan jag gick in i väggen.
Nu har vi pratat och jag har lovat att försöka få med mig Madde till Rättvik på en fika.
Kan det låta som något du vill göra tjejen??
Otroligt skönt att prata ut med Johan 
då han är en underbar människa och jag önskar honom allt gott i livet.
Ska bli kul att se honom nykter och få träffa barnen igen.
Jobbigt för mig men samtidigt tror jag att det var bra
att vi träffades under avslappnade förhållanden.
Han med någon öl under kavajen och jag nykter.
Och nu är det gjort och jag lever.

Utöver det har jag haft det ganska jobbigt.
Mina två gamla plågoandar från förr var där.
Och den ena såg ut som ett lakan när han såg mig
medans den andra snarare bröstade upp sig
för att visa att han var stolt över det han gjort.
Denna veckan har varit tung på alla sätt och vis
då jag även fått ett mail från en gammal plåga.
Varför nu?
Fattas bara att förföljelsen ska starta nu igen.
Då hoppar jag fan framför en bil...eller nåt.

Men nu ska jag lägga mig och grubbla,
Om tre timmar kommer Jessika hem med Grynet.
Då ska jag skjutsa hem henne.
Och sedan ska min morgondag
 gå åt till att fundera ut vilka sorts ingrepp jag ska göra
för att någon ska uppskatta mitt utseende.
För jag vill inte tro att det enbart är T
som kan tycka att jag är så vansinnigt vacker.
Eller kan det vara så??



Klockan 03:05.
Och ett äkta servitris leende :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman om du är så där snygg tre på natten så säger jag grattis till dig! Själv sitter man här med svullna ögon och rödnäsa och tycker lite synd om mig själv! Fika med Johan låter som en toppen ide, saknar han och familjen! MEN shit va du verkar ha träffat på folk! kram madde

2009-02-08 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0