En ursäkt...

Jag blir tokig.
Min blogg är till för att ventilera mina känslor för stunden.
Och med det säger jag att jag bara låter fingrarna löpa över tangentbordet.
Mina känslor som visar sig här och nu.

Och mitt inlägg i går har gjort mig ovän med någon.
Och visst det kanske inte va snällt
men när man är arg så blir oftast hårda ord sagda.
Det är inte vanligt för mig.
Men nån gång händer det.

Jag vill bara klargöra en sak att T
inte är något hemskt monster som varit elak.
Vi har varit två i detta förhållande om att göra rätt och fel.
Jag ber om ursäkt och hoppas ni inte
tar åt er av vad jag skrivit utan går efter era egna känslor.

Kommentarer
Postat av: anna

känner igen det där... =/ men man lär faktiskt få skriva så ibland, det känns bättre efteråt när man fått det mesta på papper (läs datorn) man måste bara få det ur sig, å ibland säger man saker som man inte riktigt menar när man blir arg..

2009-02-02 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0