090728.

Jag har nu fått in lite bilder i datorn från sommaren och hösten.
Helt underbart.
Men fb knarkar som vanligt vilket betyder
att det inte går att lägga upp bilder...snark...

Dock så ska ni få ta del av dem.

Först ut är Thomas 30-års fest.
Den 28 juli så firade vi honom med en härlig middag
på Hotell Lerdalshöjden i Rättvik.
Kan varmt rekommendera att ta en titt på Höjdens hemsida
och göra ett besök där vid tillfälle.
Bätte mat serveras inte någonstans i denna delen av landet.
En underbar middag stod på menyn.
Kan fortfarande känna smaken.
Mmmmm...
Och sällskapet var riktigt trevligt=)



Fina bilar på plats....




Denna har jag siktat in mig på;-) Högt på önskelistan....



Födelsedagsbarnet...!!!!



Födelsedagsbarnet och hans underbara lillasyster
tillika en väldigt nära vän/syster till mig...sötaste Lisa!!!!



En del av det trevliga sällskapet; Erik, Björn, Trond och underbara Kicki.



Resterande; Lisa, födelsedagsbarnet och Fredrik.



Menyn...mums!!!



Vy över Siljan.



Höjdens underbara hembakta bröd.



I goda vänners lag.

En gäst på Classic car week.



Me, myself and I.



Nyttiga ångor och en lång kö från Mora;-)



Kvällen var underbar och minnesvärd.
Hade otroligt trevligt
och hoppas på att få fler sådana kvällar i mitt liv.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0