Sightseeing i Dalarna 2009

Jag måste ju uppdatera med mängder av bilder.
Och nu kommer det i från våran lilla sightseeing i vackra Dalarna.
Det var när min kära Lisa bodde hos mig och tillsammans
med min mor och Grynet så körde vi runt och kollade sevärdheter.


'

Utsikten i Tällberg.

Classic car week i miniformat...



Fontänen in Rättviks centrum.



Dalhalla.



Nittsjö.



En liten del av allt det vackra som tillverkas här...



Arbetet var i full gång...





Jajemen...



Den lilla hästen och täljaren;-)

Färgbadet...



Säker på handen...



Moi i lugg...saknar...

Kurbitsgrisar...haha...supersöta=)



Snyggt!!



Sötaste Lisa mätt och belåten efter en fika i Mora...



Vasaloppsmålet i Mora.
Mami och Lisa=)

Och sedan körde vi runt Sollerön och hem till lilla Leksand.

EN mycket trevlig dag med mina kära...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okey, ingen tittar på bilden när en tjej i röd sjorta sitter på ett fik i Mora...Tack!=P

2009-12-07 @ 09:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0