Insändningsuppgift 1.

Nu har jag arbetat klart med min första insändningsuppgift!!
Och egentligen borde jag krypa i säng
men jag har fortfarande lite matte jag måste klara av
innan morgonen mattelektion.

Jag är nervös för betyget.
Jag hoppas att jag åtminstone får godkänt och det stör mig att jag varit så kravvlig att jag inte kunnat sätta mig ner mer för att få fram ett bättre resultat. Pratade med Thomas precis som hjälpt mig och han godkände mig i af. Och det var otroligt skönt att höra. Jag vet att jag kunde fördjupat mig mer men just nu finns inte mycket hjärnverksamhet i bruk.
Kommer nog att gräma mig otroligt mycket men det enda jag kan göra jsut nu är att sikta framåt och göra resterande av alla uppgifter med toppbetyg som resultat.
Jag siktar framåt och uppåt!!!!

Men det är nog ingen större fara än så länge.
Känner bara en liten stress.
Livet verkar bara bestå av en enda stor stress
som uppbringas av olika anledningar...
drygt och jävklarns onödigt kan tyckas
men alla verkar på något sätt acceptera att så är fallet.
Ingen sätter riktigt ner foten och frågar
varför vi går med på att leva som en slav under stressen.

Skitsamma just nu...
Jag ska klara av plugget och antar att det bara är att bita ihop.
I dag har jag ju faktiskt lärt mig något som är riktigt intressant
och det är ämnet genmodifiering/genmanipulering.
Om ni har tråkigt någon dag, börja googla de orden
och se vad du tycker om det ämnet.
Är det bra att vi försöker gå in och ändra i gener
eller är det bara ett försök att leka Gud hos forskarna som gör det?

Nej nu blir det lite matematik...
Sov gott alla söta...
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0