Baka.

Jag skulle vilja baka.
Funderar på lussekatter men har dåliga minnen sedan tidigare år.

Bodde i Göteborg och skulle vara pysslig men på tok för rastlös.
Och hade för lite saffran bl.a...
...allt gick fel.
Russinen saknades, saffranet smakade inte tillräckligt och de vart hårda och torra.
Nedrans...
besvikelsen var total så därför har jag inte bakat katter sedan dess.

Men nu är jag lite mer lugn, sansad och nogrann.
Kanske bra ingredienser för att lyckas?

Vad skulle jag mer kunna baka?
Mina chocolate chip cookies...och pepparkakor...
Mums...

Pepparkakor

Denna bild är lånad från ICA.se


Kommentarer
Postat av: madde

Kommer ihåg när jag bodde i falun och bakade saffranslängd..när den höll på att jäsa kom jag på att jag saknade något och skulle gena över skogen till coop (citygross idag) tog liiiiite längre tid än vad jag hade räknat med och när jag kom hem hade jag deg på hela diskbänken haha. vart inte bara en saffranslängd haha ;) kram

2008-11-19 @ 20:23:15
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0