Drömmen om Greta.

Jag är inne i en perio då jag vill förnya och förändra.
I detta fall är det mest min garderob
och jag har denna fantastiska dröm som jag har haft under en längre tid...
och önskan att den ska bli verklig är stark!

Vad pratar jag om?
Jo, självklart pratar jag om att jag önskar mig en Greta klänning.
Sist när jag var i Stockholm
stod jag väldigt länge och klämde på denna vackra skapelse...
fantiserade om alla fina dagar vi skulle uppleva tillsammans...

Min kära sambo tyckte att jag var tokigare än vanligt
(även om jag innerst inne vet att han förstår sig på bra kvalite,
för att den är snygg höll han med om)
när han såg prislappen men det struntar jag i...
en vacker dag och gärna inom snar framtid
så kommer jag få glida i min alldeles egna Greta.

Och just i skrivande stund står denna nyansen högst upp på listan...



Bild från Kotyr.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0