sugen på changes...

Jag arbetar.
Så kan vi sammafatta mitt liv just nu.
Och arbetar jag inte så sitter jag i bilen på väg till eller från arbetet.
Älskar mitt jobb och mina arbetskamrater
men det tar på mina krafter kan jag lova.

Dock var det inte sånt rabbel jag skulle ta upp här.
Utan jag är sugen på en förändring...
lite slarvig lugg skulle jag kunna tänka mig men jag har beslutsångest deluxe.
Och as usual vet jag att det bara är hår som växer ut
men gamla starka viljor i mitt liv sitter kvar och spökar
vilket gör att jag inte vågar.
Jag älskar verkligen vad en lugg kan göra för en frisyr...
att man kan slänga upp en hästsvans och voila ändå riktigt snygg i håret...



Bild lånad från:
http://isuspectowlsinthebog.blogg.se/index.html



Och denna är inlagd i min inspo mapp, Fina Frida på bild!!



Alternativt en lång snedlugg...
även denna från:
http://isuspectowlsinthebog.blogg.se/index.html

HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!
Vad ska jag göra för change?
Klippa lugg eller inte,
rak, busig eller sned lugg
eller kanske byta hårfärg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0