dimmigt...

Zzzzzzzzzz...jag är helt totalt slut i hela min kropp
och för att inte nämna i huvudet.
Och jag som har tre jobbdagar kvar
innan jag får vara ledig en hel dag.

Vet inte riktigt vad det är men min kropp är slutkörd
och jag är verkligen inne i en depp period där allt känns pissigt.
Allt känns "äckligt", hemmet, jag och det är bara bläää.
Varför kan man undra, för jag har så mycket saker att vara tacksam över
men det finns liksom inte där.
Jag ser just nu bara det negativa i min trötthetsdimma.
Ja, det är precis så det känns, att jag är i en konstant dimma.

Men jag kämpar på och förhoppningsvis
så lyfts jag upp en aning av mina godingar till kollegor
som jag ska träffa inom kort.

Hoppas att Ni får en mysig helg allihopa!!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0