rastlös o energilös

I dag känns det som jag har en baksmälla trots att jag var nykter i går.
Det tar på kroppen att vara vaken länge och vara chaufför.
Nästan så att man stör sig mer över segheten när man varit nykter
för när man vet att man druckit är man så inställd på
att det blir en tröttmösse dag och då är det mer okej.
I sådana här fall blir jag med rastlös
och frustrerad över att jag varken orkar eller vill något.

Så vad bjuder denna söndagen på?
Ja, om jag det visste, ska läsa lite Wellness
och sedan ta en promenad med min lilla Tobbe som ligger och trynar just nu...
En lung dag som förhoppningsvis kommer att ge mig lite ny energi
inför veckan som kommer.
Blir jobb en dag, diverse läkarbesök,
begravning hemma i Norrland och sedan är det midsommar.
Jag full fart helt enkelt och jag ska försöka sätta mig in i nya kameran också
så att jag kan delge Er lite fina bilder.

Har ju glömt att berätta om mina presenter jag fick när jag fyllde år men det kommer.
I´ll promise!!
Ha en skön söndag allihopa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0