rengöring på djupet...

Fredag och helgen nalkas.
I dag tar min fina vän Michaela examen
och är nu färdigutbildad upplevelseentreprenör-
GRATTIS tjejen, det här har du gjort grymt bra!!!

Vaknade i dag av ett superroligt sms
från min söta chef Tofva vi fixade vårat mål och det är så grymt underbart!!!
Yes we can!!
Hade dock samma känsla som i går,
lite tungt men jag har några lungna dagar nu
som ska tillbringas med att andas och vara.

Just i skrivande stund så är jag på väg att gå med hundarna
innan jag ska fara till Hud & Spacenter i Falun få en hudbehandling.
Har ju gått på microdermabrasion under en längre period
för att få en slätar yta på huden
men då solens strålar förhoppningsvis ska vara här snart
så får jag vänta till hösten innan jag fortsätter med det...
I dag är det en rengöring som ska göras och jag längtar,
efter en tuff jobbperiod med lite sämre kosthållning
så är jag nu i stort behov av lite uppfräschning.

Fick också hem ett erbjudande från Skincity.
Under helgen har det 25% rabatt på alla produkter från Mene & Moy
som är det märke jag använder mig av.
Funkar finfint för min hud och om jag sköter min kost bättre
så skulle ansiktet få den där glowen jag eftersträvar
men jag är på väg och på måndag(tror jag) startar min rening...
Blir en kur återigen för att komma på banan, har inte gått upp något i vikt
men däremot så får jag inte bukt med min planering och mina mattider...
sockret har en liten tendens att ta över lite för mycket.

Bla bla bla...nu är det slutpladdrat!
Later godingar!
Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Halloj...OJ jag är inte heller nå vidare duktig på det där med bloggdesign...jag byter bild lite då och då men det är typ allt...det bror ju på hur pass avancerat du vill ha...BETALT??? äru inte klok...inte ska jag ha nå pengar för de...fast jag tror inte att jag är så kunnig å göra en ny header eller blogg...men det finns ju färdiga sett ute på nätet å som är gratis =)



Hoppas ni får en fin helg du, guuben å vovvarna / Kramas =)

2012-06-01 @ 14:48:15
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0