spets till midsommar

Fredagens festligheter närmar sig
och det är dags för att fira årets midsommar...
Denna underbara afton som jag älskar.
Här i Dalarna är firandet gigantiskt och traditionellt,
på ett oerhört charmigt vis.
Jag gillar det massor och jag hoppas att alla människor i detta land
någon gång får chansen att fira midsommar i Dalarna med allt som hör till=)!!

Som alltid när jag ska ut på gallejj har jag problem att hitta kläder att bära...
Kollat runt lite på hemsidorna och fann denna söta klänningen hos Zara...

Tillsammans med en krans i håret och lockar skulle denna göra succe...
like it a lot!



Zara.se

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin klänning...riktigt romantisk... =)

Svar: Ja den är riktigt fin, blev inte den dock;-)
Fröken fräkens hörn

2012-06-18 @ 20:18:56
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0