Nationaldagen 2012.

Nationaldagen lider mot sitt slut.
Solen går sakta ned bakom hustaken
och jag ska snart krypa ned under täcket
och försöka få mig lite skönhetssömn.
Dagen har tillbringats med goda vänner,
först i ösregn som senare övergick i strålande solsken.
Fantastiskt skönt och vi har inte gjort mer än suttit ute och njutit.

När kvällen närmade sig tändes grillen och salladen dukades fram.
En god middag i gott sällskap av ett glas Rioja
och Lars Winnerbäck.
Sämre kan man ha det!





Sorry att bilderna hamnar på sniskan
men bildprogrammet samarbetar inte med mig...


Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha vilken cooling...snuttarna =)

Pussa dem från Ludde å mig / Kram =)

2012-06-11 @ 14:37:02
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0