En livstid i krig.

Sabaton har ju som många vet släppt ny skiva- Carolus Rex.
Den finns i både en engelsk och svensk version och jag har fastnat för en låt.
Kan låta som futtigt men den satte sig pronto.
De andra låtarna är också bra men kräver lite mer repetering innan de sitter.

Låter jag pratar om En livtid i krig berör mig och är maffig.
Vrid upp volymen och lyssna på Jockes mörka röst
som tillsammans med kören är mäktig,
det ska bli spännande att få höra den live framöver...

Tyvärr har bandet gått skilda vägar och i dagsläget finns två av grabbarna från ursprungliga gruppen kvar men min absolut favorit Daniel saknas. Ingen kan spela trummor som honom och dessutom vänligheten själv.
Men ryktet säger att ett nytt band kommer se dagens ljus framöver och jag känner doften av kommande framgångar...ser framemot det!!!!
På skivan Carolus Rex
så är det dock originalmedlemmarna som spelar,
dvs. Daniel trummar!!!!

Sabaton lever dock vidare med nya medlemmar
och det ska som sagt bli gott och se dem spela inom snar framtid!!

Lyssna och ta in:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0