byte av salong?

Ajajajajaj vad ont det gjorde i dag.
Himmel...trodde min näsa skulle gå sönder när hon klämde åt...
Men ack så röd och fin jag är i ansiktet nu;-)
Tur att det blir fint slutresultat så att det är värt pinan.

Uträttat alla ärenden för dagen
och nu ska det inhandlas lite mat och promeneras upp till Kärringberget
där vi ska mysa och äta tacos.
Hungrig som en tok då jag inte fått behålla maten under två dagars tid
men optimisten lever inom mig och
jag hoppas att det ska gå bättre nu...

Solen skiner och jag är glad att vädergudarna hade fel angående snön
som det språkades om...1 juni och snö känns inte okej.
Hoppas att det stannar vid att vara hot och inget annat!

Jag tänkte på en sak i dag, jag trivs ju så enormt bra på salongen i Falun
men jag tycker att det är attans drygt att behöva åka varje gång.
Det spiller liksom bort så mycket av ens tid...
Har blivit enormt väl omhändertagen ända från starten
och resultaten har varit grymma men...

...nu funderar jag på att byta salong till en tjej
som precis flyttat hem till Leksand igen
och har öppnat upp Marit´s.
Den här tjejen fick jag nys om av en kär vän för en tid sedan
och Marit använder sig av mina favoritmärken-
Mene & Moy samt Dermalogica.
Allt talar för att byta då jag slipper resväg
och priserna är dessutom billigare...kan det bli bättre?

Förutom den lilla, ack så jobbiga, detaljen att jag får dåligt samvete.
Behöver man ha dåligt samvete?
Får Ni det?
Törs jag byta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0