utgång på g.

Godmorgon världen!

I dag är jag full av ny energi
och har fått lite gjort och ska hugga tag i resterande av mina uppgifter.
Målning och en sparkpromenad.
Ska få låna en spark så jag kan rasta piff och puff ordentligt
nu när mitt knä har gett upp.

I kväll är det utgång som gäller
och fröken måste hitta något i garderoben att skyla min kropp med,
kan inte utlova några nakenchocker
men glatt humör och snyggaste sällskapet blir det garanterat!!

Ser faktiskt framemot en utekväll
och det är ganska länge sedan lusten att pimpa sig ordentligt fanns där...
så i kväll kör vi all in!!!

Önskar Eder alla en fin lördag,
ut och njut av knarrande snö under fötterna
och kylan som biter i rosiga kinder...
det är precis vad jag ska göra!
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0