nyttigare ska det bli...

En bra dag.
Fixat, kommit fram till bra beslut,
tagit tjuren vid hornen och det känns meningsfullt.
Fick ett mycket positivt besked också
vilket lättade en stor tyngd från mitt hjärta.

Ska gå igenom skafferiet nu, blir att fixa lite frukostattiraljer samt egen tacokrydda när jag kommer hem efter promenaden och jag måste se vad som ska inhandlas. Kommer at bli mycket nytt och framförallt nyttigare här hemma och det gäller inte bara mig själv utan även min kära sambo. Känner mig peppad och jag har länge velat äta klokare och mer smart mat, tanken är att orka mer och få massor av energi.
Recept och tips har jag hittat på nätet, kommer självklart dela med mig av det jag gillar men är du också sugen på att bli matsmart så googla dig runt efter olika matbloggar osv...
Det finns massor att välja på!!!

Tankarna att läsa lite mer kost finns i bakhuvudet
men det får vila där ett tag till...
Ska sortera vad jag vill och inte vill med mitt liv..
mycket som bubblar just nu!

Men nu blir det en promenix så att herrn
får göra av med all sin energi(och jag med),
sedan blir det matlagning, planering
och förhoppningsvis tidigt sänggående...
klockan ringer 06:00 i morgon för en "liten" promenix.

So long för ett tag...förhoppningsvis kan jag bjuda på lite bilder
av mina verk om några timmar...
och sedan har jag lite produkter som jag måste dela med mig av...
med det kan jag alltså säga att det kommer mera...

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0