wake up light

Jag har fått lite problem med sömnen
och har även problem att komma upp på morgnarna.
Blir självklart en ond spiral att inte komma upp på morgonen
och inte komma i säng på kvällen.
Ja, Ni fattar.

Blablablabla...
Jag skulle vilja komma i säng på kvällen,
till varje pris och mitt sikte är att ligga till sängs och sova runt tio snåret.
Det kan medföra att jag vaknar utvilad utan de där djupa fårorna under ögonen
och dagen startar på ett mycket bättre sätt.
Men nu är det så mörkt ute och väldigt svårt att vakna pigg.
Då jag har hört mycket gott om denna så när jag har lite överskott i kassan
så är faktiskt denna en pryttel som ska få flytta hem till oss.



Bild lånad från Prisjakt.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0