Tradera?

Jag köpte en ursnygg klänning på Tradera,
tanken var att den skulle användas på det kommande bröllopet.
I dag trillade den in i brevlådan till min glädje=)
Dock blev den kortvarig, den är för stor, suck.

Så nu står jag här med en snygg klänning som jag inte kan ha,
jag kan inte skicka tillbaka den
och jag vet inte om jag är tuff nog att lägga ut den på Tradera.
Är det någon av Er som har erfaranehet?
Jag är så himla rädd att jag ska gå tokback på klänningen
men jag antar att det är en risk man får ta...

Eller är det någon av Er som vill köpa den kanske;-)
Superfin creme/beige enaxlad klänning från Elise Ryan i storlek 38.
Jag gav 375:- för den och etiketten sitter kvar...enbart provad en gång...

Foton kan jag ordna om någon är sugen....

Men helt seriöst, är det någon av Er
som har erfarenhet av försäljning på Tradera?

Kommentarer
Postat av: Sari

Tyvärr så är det för stort för mig med. Men jag har sålt en MASSA på tradera och visst är det alltid en risk att gå back eller att vinnaren väljer att inte betala men oftast går det bra. Du kan ju uppge ett pris som du vill ska uppnås för att affären ska gå igenom o lägger någon på just det budet så är du ju safe :)

Kram

2012-01-23 @ 13:48:10
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0