möjligheter!

I dag är det en ny dag.
Ska försöka att ta mig igenom den och vara på gott humör hela dagen.
Stötte på hinder på vägen men som min kära sambo säger,
de hindren är till för att övervinnas.
Så i dag försöker jag se alla möjligheter som livet bjuder på.

För det är precis så det är.
Alla dagar, året om bjuder på oväntade, både positiva och negativa händelser.
Vägbulor kan man kalla det eller så är utmaningar det bästa ordet.

Så nu ska jag gå med mina hundar
innan jag drar mig mot Borlänge och lite arbete.
Härligt att träffa alla godingar på jobbet
och i dag är det löning så kom in
och shoppa lite nytt till garderoben vettja!!!

Have a nice day!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Nina

jobbar man inom kommunen här i Hudik så får man lönen den 27:e...så nu gäller det å snåla med sista skorpan och fördela vattnet och toapappret på två dagar till ;)

Kramar till er =)

2012-01-25 @ 21:03:24
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0