Can a girl have too many shoes?



På tisdag innan jobbet ska jag kila ner på Nilson(klick)
för att prova dessa enkla klassiska pumps.
Har haft en "hetsigt" humoristisk diskussion med min sambo nu på kvällen
angående just ämnet skor.

Vi var inte helt överens om att jag inte hade ett par skor
som jag kunde ha på bröllopet om en månad.
För självklart har jag massor med skor,
det förnekar jag inte, då skulle jag ju ljuga.
Men efter mycket om och men så lyckades jag övertyga herrn
om att jag inte hade några pumps så nu startar jakten.

Dessa ovan är första ut att provas
och jag gillar att de är lagom höga för vintertid och lite platå...
klassiskt helt enkelt!!!!

Nej man kan aldrig ha för många skor,
det är ett som är säkert!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0