jag vet vad som är rätt...!

Jag har tillbringat min dag i telefon.
Kan bli galen på myndigheter som skyller på varandra hela tiden.
Varför inte bara säga, okej vi har visst gjort ett fel.
För det får man göra, det är inte mer än mänskligt
men si nej det kan de inte göra utan skyller på varandra
och hoppas att man ska gå på den lögnen.

I dag fick myndigheterna träffa den dryga Ulrika som envisades
med att få svar och inte gav sig med veliga svar.
Förhoppningen är nu att polletten har trillat ner
och att jag äntligen fått dem att förstå
att de måste göra om och göra rätt.
Skam den som ger sig,
jag vet vad jag har rätt till och jag kommer att tjöta tills de fixar´t!!!

Haft maratonspaning på Elsas värld så 11 avsnitt är avverkade...
väntar med spänning på nummer 12,
är ju en riktig sucker för serier som innefattar mode, kärlek
och festligheter blandat med livets utmaningar=)
Böckerna lästes ut omgående och nu är det bara nummer tre kvar
som ska inhandlas så fort ekonomin tillåter;-)

Nu blir det sängen så jag orkar med en ny dag.
Sweet dreams!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0