happy friday!!!

Har haft en helt underbar fredagskänsla i kroppen.
Öppnade på jobbet vilket innebar tidig morgonpromenad
men det var bara skönt.
För min del var det en riktig kick och den här fredagen har varit grym
trots att tyngdkraften har varit extra stark i dag.
Allt jag har petat på(nästan iaf) har trillat omkull.
Men vissa dagar är det så och det är bara att skratta åt det!!!!

Haft mycket kunder i dag vilket alltid är extra roligt,
det blir automatiskt mer sälj och snicketisnack.
Hade en ny snygg blus på mig i dag som sålde som smör-
gillar att inspirera människor att klä sig snyggt!!!

Efter jobbet stötte jag först ihop med yngsta systerdotter
och sedan den äldre...
superkul och se dem då det går alldeles för långt mellan gångerna...
Men tjejer...det är faktiskt Er tur att komma hit nu ;-)

Hockey efter jobbet och nu ska jag dyka i säng om jag ska orka morgondagen.
Ätit mycket socker i dag så blir en hurtig dag med stram kost...
Jag förstår inte att jag är så mycket hårdare
på mina måltider när jag går på shakes.
Jag måste ju ha energi till kroppen
och det får jag genom mat och inte skit.

Nej, jag får ta mig en funderare på det här med maten
och styra upp även mina måltider.
Gillar att ha koll på allt...gärna hjärnkoll.

Sängen och fundera lite innan vi släcker lampan.
I morgon är det nya tag men en sak är säker...
I dag har det varit en grymt bra fredag!!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0