andra dagen på veckan...

Vet Ni vad jag nyss skrev.
Måndagen är här.
Öhhh...vänta nu, vi har ju redan tisdag så jag ligger ju en dag efter.
Herregud, dagarna hastar fram
och jag är så snurrig att jag inte hänger med riktigt.

I dag har jag lite saker på min to do list
och jag hoppas att jag kan bocka av en del av dem omgående.
Telefonsamtal till myndigheter och lite tidsbokning för bankbesök,
sedan är det självklara saker som att söka jobb etc.
Men först på agendan står telefonsamtalen
och därefter en riktigt låååång promenad.
Har rastlösa ben precis som min lille prins har...

Nej nu tar vi tag i det här och gör denna TISDAGEN till en bra dag!!
Må gott allihopa!
Puss


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

tack för din kommentar inne på min blogg - håller med dig om att vi ska göra den här tisdagen strålande bra! jobbigt med knäont, jag har inte haft inte i knäna men kan tänka mig att det är frustrerande. ett klassiskt svar till dig är förmodligen att skaffa inlägg eller dämpade skor men jag tror inte på de lösningarna för alla. därmed inte sagt att det inte är rätt för dig. det kan förmodligen också bero på löpteknik eller olika svaga/starka muskler i kroppen eller att det funkar bättre för dig att springa på olika typer av underlag. sådant är supersvårt att säga, allra bäst är att gå till någon som är duktig på löpteknik och att gå till någon idrottskiropraktor eller liknande och försöka få ihop de bästa råden av de två. så skulle jag ha gjort. ha det bäst!!!!

2012-01-17 @ 12:33:01
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0