ill.

Jag är hemma från arbetet i dag.
Blev totalt slut häromdagen efter min migrän
och det vill inte riktigt ge med sig.
Förmiddagen har varit lugnast
och nu ska jag efter lite lunch bege mig ut på dagens längre promenad.
Sambon finns inom kommungränsen så han kan plocka upp oss
om jag skulle bli tvungen att kapitulera och erkänna mig besegrad.
Men jag hoppas att det ska gå fint,
oftast lyfts man upp av glädjen som piff och puff utstrålar
så man glömmer allt vad krämpor heter.

En liten parentes.
Börjat ta tag i mitt mående och det känns som att det kan bli bra.
Har världens bästa kille som supportar mig
och förhoppningen är att jag ska vara så stark
att hösten bjuder på nya roliga utmaningar!
Jag vill verkligen klara av detta
och nu måste min envisa tjurskallighet visa framfötterna
så att det går vägen...
kan väl inte säga annat än att Lilla My is back!



Rött hår, tott på huvudet och envis som bara den...?
So far stämmer 2 av 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0