Möhippan avklarad!!

Helgen har bjudit på en underbart skojjig möhippa
och det var en trött Ulrika som landade hemma
i sin älskades famn i går kväll.
Men det var det värt, helt klart!
Nya bekantskaper och mängder av skratt,
en lite smånervös brud och dans till skön musik,
hotellrum och god mat,
shopping i massor(för en del) och skitsnack i överflöd,
alldeles för mycket hotellfrukost och alkohol i måttliga mängder...
ja, summa summarum är att helgen har varit klockren!!!!!

I dag har jag haft min ovän migränen på besök
och jag börjar mer eller mindre att piggna till,
fick dock stanna hemma i från arbetet så att jag orkar resterande arbetsdagar.
Planterat om lite blommor i dag och det känns bra,
vårat hem är lite mer snyggt nu efter omorganisering
och ska bli spännande att se vad sambon säger.
Egentligen är det mestadels badrummet
som ser ut som "hejkomochhjälpmig" nu med alla mina prylar överallt.
Bra och snygg förvaring efterfrågas, förslag?

Nu ska jag parvla mig ut med mina små troll
och andas lite ny fräsch luft, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0