Schlagerfest för de som är nåt...

Nej jag är inte bitter, inte alls...
Haha..medans alla som är något i denna kommunen
minglar runt på välkomstfesten i Tällberg
så sitter jag här hemma ensam.
Ja för såklart är min sambo där även han.
Suck...ja mitt nästa mission är att bli någon,
någon som på något sätt är viktig och betydelsefull.
Bli en sån som får gå på sådana där tillställningar och ha kojsigt=)

För att de ha skoj de är jag övertygad om
eftersom min fantastiska vän Michaela är med och arrangerar hela kalaset,
då kan det liksom inte bli annat än superb!!

Men nästa gång då kommer jag inte sitta hemma och vara bitter,
för då kommer jag att vara någon som de vill ha där- kom i håg det;-)

Som tur är tog min kära vän Nettan mig under sina vingar
så att jag inte skulle deppa ihop totalt.
Fick bli en tur till Ullvi och årets första och enda vaniljsemla.
Mumigt!!

Så med det skrivet så tänker jag krypa till kojs och sura över att vara en nobody
men samtidigt tacksam för att jag har grymt duktiga vänner
som fixar allt de tar sig för och som har stooora hjärtan!!!
Go´natter!

Kommentarer
Postat av: zigge

ja ä int bitter ja int! du är bra utan att vara prima ballerina så du bara vet...............

2012-02-17 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0