monday morning...

Måndagen är här, gröten är intagen och nu väntar en promenad.
Efter en natt med utebliven sömn så hoppas jag kunna insupa lite energi
med en promenad tillsammans med mina små troll.
Jobbar stängning i dag och jag längtar verkligen efter mina kära kollegor,
de är så underbara allihopa och det är alltid en fröjd att kila till arbetet.
Var borta nästan hela föregående vecka
så i dag längtar jag verkligen
och jag hoppas att det ska gå bra att arbeta med min hand...
men jag både tror och vill att det ska fungera bra!!!

I kväll vankas våran inneboende Camilla anlända från Trollhättan.
Hon ska bo hos oss och det ska bli så trevligt att få krama om henne igen,
det går alldeles för långt mellan gångerna.


Hoppas att Ni får en underbar start på veckan!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0