Alla <3 dag!!!

Hoppas att Ni alla har en underbar alla hjärtans dag <3!!!!

Min dag har tillbringats med söta Nettan på en lååångpromenad.
Hampus sov gott i vagnen och hundarna sprang för glatta livet...
Snö under fötterna och sådär härligt vinterkallt i luften,
en perfekt vinterpromenad!!!

Efter promenaden tog vi oss en lunch på Legends.
Lagom med folk när man har små gossar med sig som har myror i kroppen
och en förkärlek till att kolla in omgivningarna...

En superb start på den här dagen och jag bara njöt av att få tjattra av mig lite
samt umgås med charmören Hampus!!

Kvällen bjuder på en tre rätters middag som jag lagat till min kärlek.
Bruschetta till förrätt, italienska köttbullar i tomatsås
samt chokladfondant till dessert.
Mumma ska det bli och nu hoppas vi bara att vi slipper larm mitt i maten.

Ta vara på varandra...inte bara i dag utan alla dagar<3
Puss och kärlek till Er



Kommentarer
Postat av: Mickan

Du är underbar!!! Tack för presenten igen <3

2012-02-14 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0