onödigt vetande...

Tröttheten har övermannat mig.
I går var det en tidig dag då vi hade personalmöte
och efter det följde jag med sambon och bästa grannen till Timrå(?).

Kom hem mitt i natten, 01:30, sedan upp och öppna på jobbet.
Gick över förväntan men nu är jag så slut att jag gråter utan att veta varför...
Skum känsla men jag ska krypa till kojs nu
och hoppas på att jag slocknar ganska omgående.

I morgon bitti ska jag till frisören och fixa mina slitna toppar.
Sugen på en förändring
men som det känns just nu så blir det same same as now...

Och jag inser nu att det här inlägget bara är
blablablablablablablabla...för Er stackare...
Ska försöka komma med lite matigare inlägg i morgon;)

Puss o kram på Er godingar!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0