måndag, yihaaaaa!!

Måndag och ny vecka.
I går var det första april,
det vill säga att det även är ny månad och ett kliv närmre sommaren.
Yihaaaaa!!!!

Känns som att det kan bli en bra vecka
och jag ser framemot att åka till jobbet nu...
ska få träffa nästan alla mina godingar till kollegor.
Lovley!!!!
Men innan jobbet ska jag faktiskt kila in på MQ
och prova ljusgula eller ljusrosa brallor...
vet dock inte vad jag vill ha...förslag?

Vet dock inte om det kommer trilla in några kunder
men det visar sig, om Ni har vägarna förbi så kika mer än gärna in,
jag finns där för Er!!!!

Önskar Er en underbar dag och en härlig start på denna veckan!!
Nu kör vi!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0