Glad påsk!!!!!

Låååångfredag i dag.
Men den närmar sig sitt slut och jag ska avsluta den med att krypa till kojs.
Arbete på schemat i morgon så jag behöver min skönhetssömn.
Sambon är ute och slirar då det var sista matchen för säsongen i dag...
Hoppas att han har trevligt
och att han inte väsnas alltför mycket när han trillar innanför dörren i natten.
Hahaha...men man vet ju själv hur tyst och smidig man är på fyllan;-)

Jag har lite bilder som jag tänkt visa
och ska bara ta mig tid att ladda upp dem och sen så...
Har ju ett foto program som heter Picasa
och det jäklas dessvärre bara med mig när jag ska lägga in bilderna
så måste avinstallera det också...
men jag hoppas på att det kommer lite nytt och fräscht här efter jobbet!!

Och på måndag kära vänner, när jag är ledig, ska jag ta mig en riktigt lååååång promenad och kanske till och med ta tag i löpningen igen...myrorna kryper innanför skinner på mig så jag måste göra av med lite av dem snarast.
Och så var det ju det där med maten...blir att avsockra sig nu i några veckor, ska blir riktigt skönt och jag riktigt längtar.
Längtar efter den där rena, fräscha känslan som man får i kroppen...
Sen att vägen dit är tuff är en sak, jag vet ju att det är värt det och det är huvudsaken!!!
Can´t wait!!!!

Hoppas att Ni har en mysig påsk godingar!!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0