Viking.

Jag lever fortfarande.
Arbetar på som en tok och har massor med sidoprojekt att tiden inte räcker till.
Svarade på ett sms i dag till en gammal vän, flera veckor försent.
Hur sjukt är inte det att man tänker att man ska ta det lite senare
och helt plötsligt har det gått flera veckor.
Jisses, var tar tiden vägen?

Nu är jag på väg i säng och ska sova andra natten i nya sängen.
Vi hämtade i går en Viking Dacke Supersoft 1,80 säng
på Sängjätten i Valbo
och skickade ut den 1,40 sängen som vi använt i ett års tid.
Och konstaterade snabbt i natt att det var undebart
att kunna snurra runt i sängen utan att slå i varandra.

Den här sängen känns som en dröm och den är så mjuk och skön.
Men självklart är det ovant när man sovit på en hård säng innan
och jag längtar tills denna sängen är "inarbetad"
och känns som den dröm jag vet att den kommer att bli!!!

Och när jag var på Sängjätten så fick jag även träffa den omtalade Dennis.
En av killarna som arbetar där och en kille helt i min väns smak.
Synd att han håller på Brynäs bara;-)

Har kokat vatten så att vi klarar oss tills i morgon kväll
och ska nu krypa ner i vår sköna säng!!
Sov gott allihopa!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0