jobbart och kollat på bio...

Det brann i ett hus men takc och lov kom ingen till skada.
Så skönt.
Jag drömde mardrömmar ända tills min käresta kom hem
och berättade hur det gått.
Blev så lättad och kunde lugnt somna om igen.

I dag har det varit arbete hela dagen.
Hem, diska och laga mat och nu är det disk igen
men den skiter jag i...orkar inte ta tag i den...

Börjar känna mig mentalt svag nu
och jag är rädd att det är ett bakslag för att jag ger all energi till arbetet.
När jag sedan kommer hem
känns det som att det inte finns någon ork kvar längre.
Jag måste vara lite uppmärksam nu
för det som blir lidanden är vänner och familj
när jag aldrig orkar vara med på saker som händer.

Men i går var vi i af och kolla på Jägarna 2.
Ettan kommer alltid att vara bäst men tvåan är helt klart en mycket bra film.
Jag, eller min inre kritiker,
trodde inte att det skulle gå att göra denna filmen bra
men blev positivt överraskad.
Lite scener var råare men samtidigt så var det verklighetstroget.
Jag gillade den och Peter Stormare gör en lysande roll som Torsten!!
Om Ni sett ettan och gillar den, se tvåan också!

Nu är det sängen som hägrar!!
Dröm sött, kramar

Kommentarer
Postat av: Nina

Va skönt att ingen kom till skada...usch eld är inget å leka med...

Kram

2011-09-24 @ 08:46:54
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, jag älskar att gå på bio! vilken är din favorit du har sätt nånsin tror du? :)

ska se svensson svensson imorn, har varit taggad sen inspelningen började! :)

2011-10-15 @ 14:38:09
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0