Välkomna hem<3

Mina underbara små troll har nu flyttat hem
efter en lååång semester hos min mor.
De har haft det riktigt bra
men vi har saknat dem enormt mycket här hemma.

Och Grynet har inte blivit trimmad på hela sommaren
så innan hon fick flytta hem igen
trimmade Pillan av henne lite päls.



Eller ja, som Ni ser på efterbilden, ganska mycket päls åkte av!!!



Riktigt snygg blev hon och medans hon plågades
(Grynets egna omdöme)
så badade jag Tobias så att han luktade mums,
efter det fönade vi bort lockarna som han hade på ryggen.
Så det blev två riktiga skönheter som
flyttade tillbaka hem till Villagatan

Kommentarer
Postat av: Nina

en riktig sötnos är hon lille Grynet...

hm min lilljägare skulle nog behöva en rejäl trimning...aldrig mer att jag låter dem raka han igen efter alla de bekymmer jag hade med hans päls tidigare med svamp och sår...så nu får även han så lov å plågas (deras omdöme) han med =)

Ha D bäst / kram från oss =)

2011-10-24 @ 18:04:40
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0