Expidition eller Madelyn?

Jag har tagit en promenad nu på morgonen.
Sååå skönt.
Första steget tänkte jag att herregud, jag kommer frysa ihjäl
men det gjorde jag inte för det är såklart bara kallt
så länge man står still.
När jag började röra på mig
och fick upp värmen var det riktigt skönt.
Frosten satt kvar i gräset och det var lite småhalt på vägarna
men solen värmde mig i ryggen på ett otroligt behagligt sätt.

Frukosten är i magen och härnäst ska jag in i duschen
för att sedan fara till jobbet.
Prova lite jackor då det är
(trots att jag inte vill inse och huttrar med skinnjackan fortfarande)
dags för inköp av en som ska ska värma mig över vintern.
Har span på två snygga från Didrikson.



Expidition damparka



Madelyn damparka

Vilken det blir får vi se lite senare....
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0