viner starka vindar utanför fönstret...

Goddagens alla söta!
Ute blåser det stormvindar
men än så länge sitter jag inne i värmen.
Ska alldeles strax bege mig till kontoret
för att möta upp min kärlek och ta en lunch.
Därefter tror jag att det blir en te med Johanna
och på eftermiddagen ska jag gå en långpromenad
med två snyggingar.
Hoppas jag i af.
Dra er inte ur nu tjejer, jag måste röra på fläsket!!

Det blev nämligen så att jag inte
cyklade runt Insjön i dag som planerat.
Hade noll inspiration och motivation
så valde att mysa med hundarna i stället.
Klippt klorna och kammat igenom pälsen ordentligt.
Sådant som kanske inte uppskattas medan det utförs
men efteråt är de såklart glada när godiset kommer fram.
Vad ska man säga omd e små liven,
minnet är bra med kort
och de är definitivt inte långsinta.

Kanske ska man baka lite också?
Gjorde ett provbak i helgen
som blev mycket uppskattat när vi var på besök i Ullvi.

Ja, jag är som sagt inte särskilt duktig på att bara vara
men tack och lov så jobbar jag både lördag och söndag!!
Tjihoooo!!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Skulle aldrig dra mig ut =)

2011-05-24 @ 12:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0